Wednesday, December 31, 2008

B.U.É.K!


Boldog Új Évet! Happy New Year!


Két napja főzöm a kocsonyát, hogy valami hazai ízekkel fejezzük az évet. Annyit dolgoztam vele, hogy már nem is vagyok éhes! 29 tányérral lett de megfogadtam, hogy többet ennyit nem készítek. Itt, Californiában csak a hűtőben fagy meg és alig tudtam beszuszakolni az egészet. Semmi hely másnak. Otthon ilyenkor kiraktuk a hidegre és nemsokára már lehetett enni. Én csak csülköt kaptam az idén se fül, se farok vagy bőr nem volt. Nem nagyon eszik az amerikaiak pedig finom. Nekem is elég egyszer egy évben. Akkor jut minden barátnak bellőle. Ma mindenki itthon van, én alig állok a lábamon és várjuk az új évet. Remélem jobb lesz mint a régi. Még utoljára a Jeeppen is leállt tegnap, hogy betetőzze az elmúlt vacak évet. Minegy ennek is vége, ma gyümölcs pezsgőzünk, kocsonyázunk és kipihenjük az egész évi fáradságot!

Kivánunk békét, jó egészséget, boldogságot, sok szerencsét, mert arra is szükség van, 2009 - ben minden jó barátainknak és ismerőseinknek!


HAPPY NEW 2009!

No comments: