Saturday, July 25, 2009

Photoshop

Diptychs és triptychs amivel legújabban kisérletezek. Két vagy három kép ami magában nem lenne művészi de egybe rakva egymás mellett igen. Nem fotók kollekciója, nem kell összetéveszteni. Még igazán én sem találtam meg az "igazi" művészi kompoziciót csak próbálgatom. Mit szóltok hozzá? Az első a Walt Disney Concert Hall amit nem tudtam teljes egészében befogni a lencsével, mert nagyon sok zavaró dolog volt előtte így részekre szedve fotóztam le.
Ez a másik lehet meg se felel ennek inkább csak egy plakát vagy kép kollekció a kerti mokusunkról.Ez a kettő pedig a Layering-el készült a Photoshop-pal a Union Station-ről ami a vonat pályaudvar itt Los Angeles-ban. Liquid Sunshine - Olvasztott NapsugárA legújabb Képeslapom a Concert Hall-ról:Még mindig nem jöttem rá a Triptychs készítésére csak próbálkozom. Ez egy image három részre osztva, hogy triptychs vagy nem abban nem vagyok biztos. Mindenesetre nekem tetszik, nektek?...hogy Gerthrude a Béka se maradjon ki még őt is ideraktam. A Photoshoppal egy egy képen el lehet játszadozni órákat. Lehet választani, melyik tetszik jobban:

No comments: