Sunday, July 5, 2009

Vasárnapi kirándulás

A szombati, Július 4-i ünnepnek végre vége, a tüzijátékokat is abba hagyták úgy ahogy aminek nagyon örülök, mert a Morzsika szív szél ütést kapott minden durrogásnál. Azonkívül veszélyes is a szálló szikrák tűzet okozhatnak. Pirinek meg se kottyant, nyugottan elment aludni, de Morzsa a fejemre akart ülni. Nem tudom mivel lett volna úgy jobb neki de nem értette. Van aki ilyenkor nyugtatót ad nekik de én még magam sem szedek ilyesmit nem hogy a kutyus! Próbáltam lekapni a tűzijátékot de nem lehet a sok fától. Végül is egy úgy ahogy sikerült de nem olyan jól, hogy magában is megállja a helyét, mint fotó, csak gömbök látszanak. Így abstract lett bellőle a photoshop segítségével! Nekem tetszik a minta.Vasárnap végre el tudtam hagyni a házat, Morzsika kicsit megnyugodott. Gondoltam kikocsikázok Long Beach-be a Quenn Mary-hez. Megnéztem én a térképet jó alaposan és volt is velem, de valahogy mégis San Pedro-ban kötöttem ki. Azt hiszem le kellett volna mennem a tenger előtt valahol de én végig mentem egészen San Pedro-ig. Így jó nagy kirándulás lett a kis kocsikázásból. San Pedro-ból visszafordulóban pedig már majdnem San Diego-ig gurultam. Nagyon jó volt az út senki nem volt a freeway-en, így száguldoztam. Végül is gondolva egyet lekanyarodtam jobbra így kötöttem ki Seal Beach.-nél. A fő utca tele apró kis üzletekkel. Régi dísszekkel olyan igazi amerikai hangulat volt. Persze parkoló helyet egy óráig kerestem körözve a kis házak között. Itt eltöltöttem 2 órát fotózni, üzleteket járni. A házak legtöbbje nagyon szépen újjá van építve, szines virágokkal az első kertekben. Igazán nagyon kellemes, szép kis hely. Állítólag csak 24000 lakósa van. A többi túrista. A lakásokon mindenhol kinnt van a kiadó tábla. Nekem ez tetszett a legjobban:Sok túrista de a vízben majdnem mind csak a mexicóiak fürödtek mivel public beach. Nagyon szép idő volt a nap nem égetett. Visszafelé gondoltam a tenger melletti úton megyek, végig a sok parkoló hajó között. Nagyon szép érdekes út. Keresztül mentem Nápolyon is. Itt lakok már harminc éve és nem is tudtam, hogy egy ilyen nevű kis tengerparty rész is van.


Útban Long Beach felé. Kilátás a kocsiból:

Ezek az alábbi képek már Long Beach-nél készültek. A Queen Mary és a Carneval Cruiser parkol Long Beachben.

No comments: