Thursday, November 12, 2009

Novemberi hangulat

Lassan megint eljön az év vége. Halloween után nagyon gyorsan telnek a napok mivel az órát hátra vittük 1 órával. Jönnek az ünnepek sorban egymás után kezdve az én szüli napommal, utána Thanks Giving, Karácsony és Szilveszter ....és el is illant egy év megint sajnos.
Én ezt az óra tologatást soha nem tudtam megszokni itt az USA-ban mivel állandóan kizökkent a rendes vágányból. Igaz egy órával tovább alhatunk de 6 órakor délután már sötétedik. Semmi átmenet egyik napról a másikra csak tél van. A napok hírtelen nagyon rövidek lettek aminek egyáltalán nem örülök. Nem tudom ti hogy vagytok vele de engem a nap éltet, a sötétet nem szeretem. Soha nem is voltam éjjeli bagoly. Jobban szeretem a nyarat és a tavaszt a gyönyörű napsütéssel. Még szerencse, hogy itt, Californiában azért napközben szép idő van, csak estére hűl le. Talán ezek a gondolatok vezették a kezemet mikor ezt a képet raktam őssze. Egy kicsit sötétre sikerült de épp hozzá illik a mostani napokhoz.

BOO !
Itt már jobb hangulatom volt és ez szinesebb is lett.
Elements.

No comments: