Saturday, December 26, 2009

Karácsonyi Káosz

Ami rosszra mehetett még az rosszra ment Szent Este is. Úgy tűnik az idén nincs sok szerencsém. A nagy sürgés forgás közepette miután a fiam születésnapi tortáját megsütöttem, ma 30 éves Nimród, és a finom mogyorós krémet is pehely könnyűre felvertem (még soha nem sikerűlt ilyen jól) mikor megkóstoltam majd el ájultam. SÓS lett!! Nem néztem meg, hogy a édes vajban só is van, mert itt két fajtát is lehet kapni. Nem ezt a márkát szoktam venni és nem is néztem a tartalmát, csak azt, hogy édes. Ki a csoda gondolta, hogy só is lesz benne. Még jó, hogy nem kentem vele meg, mert szegény Apu megfordult volna a sírjában hiszen az ő receptje. Gyorsan szaladtunk másik vajért és újra kellett készíteni. Mondanom sem kell az már nem lett olyan könnyű hab.

A másik ami történt miután végre mindennel készen lettem és leültünk fotózni, elfelejtettem a lencsén a focuszt automatára rakni és a rossz világításban minden kép olyan mintha szaladnánk. Én azt hiszem egy kicsit elfáradtam a nagy főzésben. Nem olyan könnyű mindent magam csinálni. Végül is csak le tudtam mindenkit ültetni illetve beszuszakolni a kisebbik sofa-ra, mert az van a fa mellet, hogy mind rajta legyünk a képen. Nem lett jó persze mivel nem volt focus és a távirányítóval kattintottam. A lámpa amit felraktam nagyon erős volt. Nem volt időm kipróbálni így át kellett dolgoznom. Azért látjátok. Majd még teszek fel ha kész leszek a többivel.

Igyekszem hasonló módon csinálni mint otthon lánykoromban karácsonykor. Emlékszem mennyi sürgés, forgás volt: a főzés, fa diszítés stb. Szegény Anyu és Kismama sokat dolgozott vele, hogy nekünk olyan gyönyörű karácsony esténk legyen mindig!
Ez allul egy régi kép róluk még mielőtt én születtem volna. Sajnos a későbbiekről nincs képem. Balról a Dundi kutyussal Kismama és egy barát házaspár akit nem ismertem. Jobbra Édesanyám és Kismama férje, Postásapu. Később is mindig ilyen tele volt a fa szaloncukorral csak már sokkal nagyobb, mennyezetig érő. Szemem szám tátva maradt mindig a gyünyörű fa, gyertya fény és a sok ajándék láttán ami a fa alatt volt. Akkor még nem csomagoltak. Talán jobb is, mert irtó sok munka. A derekam már szét ment a sok csomagolásban. Karácsony napján Morzsikával szórakoztam egy kicsit. Nagyon igyekezett jól viselkedni és türelmesen viselte a Santa sapkát csak a fehér golyóval nem volt kibékülve a végén.

Másnapos!Mi ez, hógolyó?Itt már nagyon elfáradt a sok ülj ide, ülj oda, ne mozdulj parancstól.

Ünnepi fáradság.

No comments: