Sunday, February 21, 2010

Februári Napok

Régen Áprilisban voltak ilyen bolond napok. Ma Februárban. Hol esik, hol úgy süt a nap, mint nyáron. Már egész héten a nagy viharokat vártuk megint de csak kis eső esett ami éppen nem árt. Legalább nem kell locsolnom. A fiaim elmentek Arizonába így ketten vagyunk itthon. Nagy csend van, szokatlan...Gondoltam én is ki kirándulok a Balboa Parkhoz megnézni nyílnak-e már a csresznye fák. Még soha nem láttam, mindig későn mentem ki. Állítólag nagyon szép a tó körül a sok rózsaszínben pompázó fa. Sajnos még nem nyílott csak rügyeznek de szép felhők voltak és kevés látogató, így tudtam pár képet kattintani. Az egyik fa tele volt daru madarakkal. Azt hiszem az eső után szárítgatták magukat, vagy hosszú út után pihentek, mert mind mozdulatlanul ült. Sokáig vártam hátha felélednek de nem volt szerencsém. Még ennyit nem láttam együtt itt. Ez a kettő volt csak ébren, valamin veszekedtek. Úgy tűnik a világosabb színű lehet a lány, mert a másik csak mondta a magáét de nem reagált rá. Lehet udvarolt neki...
Az elmaradhatatlan Sirály:...és a kacsa: Howdy PartnerSzép fehők a Balboa Park felett:Horgász Dude:
Majd mégtöbbször kijövök ide talán sikerül a virágzo fákat is lekapni.
Ma és tegnap nem kellett főznöm se mivel csak ketten voltunk, kinait hoztam nagyon finom volt. Én is szoktam készíteni kinait de az azért soha nem lesz olyan finom, mint amit a Panda Expressnél veszek. Lehet csak nekem, mert a fiúk szerint finom mindig. De így vagyok a Taco-val is. Nekem mindig jobban ízlik amit veszek. Lehet, mert nem kell nekem elkészíteni? Így volt időm még szórakozni is egy kicsit a Photoshoppal.

Ez egy desert lilly a kertből:
Garden fantázia:

No comments: