Monday, March 29, 2010

Szabadság

Freedom...Szabadság. Mindig ez az érzésem van mikor a Los Angelesi utakon vezetek, főleg mikor kijebb a hegyek között ahol csend van. Nincs kocsi zaj, néha, néha jön csak pár motoros azok is gyorsan elszáguldanak mellettem. Ma kirándultam a hegyekbe Észak Keletre ahol reméltem, hogy már nyílnak a californiai pipacsok de még egy kicsit korán volt. Igaz a sárga margareta féle virágból nagyon sok már kinyílt de a pipacs még kevés. Mikor nyíllik az egész hegy oldal narancs sárga szinekben pompázik. A hideg időjárás miatt most úgy látszik még várni kell. A kék lupine viszont sok volt. Nagyon szép végig vezetni a kacskaringós utakon a hegyek között. Sokszor megállok fotózni. Ma szerencsém volt az idő kellemes meleg, tiszta ég és nem sok kocsi az oda vezető uton. A fiúk kimentek motorozni, gondoltam én is kiruccanok.


A fotósoknak még a tehenek is érdekes alanyok. Én is megörültem nekik de nem sok szerencsém volt velük, mert ahogy elővettem a nagy lencsét a vezetőjük kiadta a parancsot, megfordultak és nagyon gyors iramban elszaladtak. Nem tudom mit gondolhatott a lencséről, talán sörétes puskának nézte.
         
                                      
Californiai poppy, magyul pipacs. Nem egészen olyan, mint amit otthon a buza földeken lehet látni. Ez alacsony és inkább ilyenkor a hűvösebb tavaszi időben nyíllik narancs színe van. Emlékszem Győrben sokat szedtem a kék búzavirággal együtt csokorba Postásapummal kinnt a réten. Régen volt....igaz sem volt mégis mintha tegnap lett volna!

No comments: