Friday, August 6, 2010

Nyári vakaciók

Egy napos, többnapos, tulajdon képpen mindegy ha az ember jól érzi magát. A természet gyönyörű. Minden tájnak meg van a maga szépsége. Ilyenkor nyáron mindenki igyekszik mindnél több időt a természethez közel eltölteni.  Talán, mert ettől újjul fel, kapja az új erőt az elkövetkezendő évre a városi rohanáshoz, zajhoz. A nyár a szórakozás, kirándulás, utazás ideje. Persze mi itt Californiában ezt egész évben megtehetjük, mégis várjuk nagy lelkesedéssel a nyarat mintha még mindig az iskolában járnánk és szünidőre várnánk. Én jobban szeretem a jungelt, tengert mint a tömeget. Abból van elég egész évben. Mégis kimentünk az évi Fair illetve vásárra azt hiszem így mondhatnám magyarul.Costa Mesában volt, azt hittem érdekesebb lesz mint a tavaji, de semmi új nem volt. Ráadásul oda is és hazafelé is olyan nagy forgalom volt, hogy jól belefáradtunk.
Városban lakók, mint mi is, nagy örömmel néztük azt a pár tehenet, disznót, kecskét ami ki volt állítva. Le is fotóztam őket mivel számomra ez ritkaságnak számít. Igaz ha kimennék a hegyek mögé Bakersfieldbe ott már vannak tehenek is de kinek van ideje rá?
Ezen a képen Csaba nagy figyelemmel vezet odafelé. Lassan mentünk a nagy forgalomban.
Ez az egyik Barn, istáló ahhol a kiállítások voltak. Szebb, mint ahogy én emlékszem rá otthonról :)
A vad virágok még itt is szépek.
A tehének jó fotó alanyok.
 Próbáltam egy régi kép stílusban átdolgozni..
Amitől az emberek kövérek. Olajban kisütött ételek. Igaz nagyon finom de nagyon egészségtelen.
Végül is itt ettünk a mexicói grill sütőnél. Fajitas amit éppen sütnek.  Hús szeletek zöldséggel grillen sütve.
Lámát is láttunk..
Lassan készülődnek a Rock Koncertra is.
Ági kisült béka combot akart enni. Én ugyan nem enném meg. Emlékszem Apu is mindig azt mondta fog a Gundelban rendelni de soha nem láttuk, hogy evett volna. Mi vettünk egy adagot de Ágin kivül senki meg sem kóstolta! Maradunk a csirkénél!!!

Vásár játék nélkül nem az igazi. Emlékeztek otthon is voltak ilyen vásárok. Bucsúnak hívták őket. Régen itt is érdekesebb volt, de ma már túl commercial, tele bóvli dologgal.

A Világ tetején!
Hazafelé a Valleybe..a kocsiból (Völgybe)

No comments: