Friday, September 3, 2010

Első könyv - Digitális vászon


Végre elhatároztam, hogy a képeimből egy könyvet késztek. Ez csak az első próbálkozás, talán nem is lett egészen olyan, mint aminek szántam, mert nem volt több időm írni is hozzá, de 20 oldalon láthatjátok a kedvenc átdolgozott képeimet.  Még nem jött meg és már nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz az eredmény elvégre is az első könyvem. A régi családi képekből is már elkezdtem de nagyon lassan halad, mert a legtöbbről nem is tudom ki kicsoda és így sokat kell mellette keresgélni. Egyszer csak az is elkészül majd. A My Publisher oldallal készítettem a könyvemet. Ha sikerül majd ideteszem, hogy lássátok.
Addig is pár új kép:  
Society Garlic
Happy Faces
Summer Song
Wild Flower
Sitting Peacock
Stages of Daylily
Field flower
Black eyed Susan
Confortation in pink
Bird of Paradise
Remélem tetszenek.....írd meg. Köszönöm!

No comments: