Saturday, January 14, 2012

Fotó kirándulás

Régen voltam fotózni az ünnepek miatt. Már alig vártam, hogy mehessek kattintgatni. Ma végre elszántam magam annak ellenére, hogy a zoom lencsém bellül porszemcsés és nem tudom kitisztítani. Sajnos el kell, hogy küldjem a Canon-hoz egy pucolásra. Valahogy belekerült a pici por szemcse vagy szösz és már unom a képeket javítgatni, tisztogatni. Be kellene cserélnem egy másik lencsére de nem döntöttem még el, hogy melyikre, mert elég nehezek és a kezem már nem olyan biztos, erős. Majd meglátjuk...
Szerencsém volt ma bár csak délben tudtam menni megint fotózni ami a legrosszabb idő de azért aránylag elég jók lettek a képek. Párat már lekicsinyítettem, hogy lássátok. Sok madár volt a tónál. Darú illetve Egret, kacsa, Heron, liba és a fekete Comorant aminek a magyar nevét nem ismerem. Gondoltam készítek egy kis videot de már kinnt vettem észre, hogy a memory kártya nincs a gépben. Majd legközelebb.

Watch where you land you Moron!




 Morzsa is a képre került. Mivel unatkozik egyedül sokat kell kinnt ülnöm vele és mi mást is lehetne csinálni, mint kattintgatni. Szép idő van így kellemes kinnt ülni.



No comments: