Wednesday, February 15, 2012

Arboretum más lencsével...II.

Hírtelen olyan hideg lett itt Los Angelesben, hogy nem is akaródzik kimennem még a kertbe sem. Ez az egyszer meleg, egyszer hideg bolondos időjárás kikészít. Ma megint neki álltam az arborátumi képek kicsinyítéséhez. Nagyon lassan megy, mert elfárad a szemem a computer előtt. Hiába nem vagyunk már fiatal csirkék, ugye!
Itt lehet látni mennyire megtépte a fákat a nagy szél. Ez a ház a Baldwin tónál van az Arboretum területén, az eredeti tulajról lett elnevezve. Szép kis ház, tavaly belehetett nézni, be van rendezve ahogy eredetileg éltek benne. Érdekes látni, mint a mesében.

Egy másik kaktusz és alatta a magnolia fa rózsaszínű virággal.

 Az édes kis gyöngyvirág amit itt én mióta eljöttem otthonról most látok először. Elszórva nyíllik a fű között.
Egy kiváncsi kövér mókus:
A Baldwin tó másik oldalról.
 Egy szép víztükör:
 Megint a teknősök. Még mindig napoznak.
Ez egy nagyon szép kis madár. Alig vettem észre az ágak között, csak a hangját hallottam. Meglepetésemre ilyen szép szine volt.
 A pávák szabadon járkálnak. Szelídek elég közel lehet hozzájuk menni. Még van róluk kép de nem vagyok vele készen még.  Nagyon mutatós madarak. 

...majd még ide visszajövök feltenni a töbi képet is. Gyertek vissza.

No comments: