Tuesday, February 21, 2012

A vadon arca


Tanzániába, Indiába most nem tudok menni inkább kisétálok az állatkertbe és ami engem éredekel ott úgyis látom. Na nem egészen, de ez van ezt kell szeretni, mondja a magyar! Itt van pár kép amit vasárnap az új lencsével kattintottam. Sajnos a tigris kölykök amiért tulajdon képpen mentem, aludtak. Majd legközelebb.
A mama viszont szépen ült melletük de tőlem jó messze. Mégis a lencse jó éles képet produkált. 

Sumatra Tigris 
Gorilla


Meerkat 
A trópusi Flamingók



         Sarus_Crane Grulla de Cola Blanca 
 Érdekes daru madár, még nem láttam soha. Ha másért nem is, de ezért érdemes volt Africába mennem!


Zebra...irtó lusták voltak de a hátgerince szép kanyart mutatott ahogy feküdt a homokos talajon.

Ma pedig megint rám jött a főzés és mi mást is tudnék hírtelen összekapni, mint egy számunkra különleges kolbász-hurka félét. New Orleans, Louisiánába állítólag mindenki ezt eszi, a gáz station-oknál is árulják. Kb. úgy, mint nálunk a Laci Pecsenyét. Azért ez más. Van benne disznó hús, rizs, hagyma, zeller, petrezseljem, zöld paprika, cajun paprika, főszerek és bélbevan  töltve. Csak 3 ft. lett bellőle, mert ez csak próba volt. De nekem nagyon ízlett. Nem olyan zsíros, mint a kolbász vagy hurka. Májat nem tettem bele. Nyers savanyított káposztával nagyon finom volt.  Kár, hogy az illatát nem tudom ide tenni de a videót ahonnan az ötlet jött ide teszem, kattints rá :  BOUDIN


A receptet még le kell fordítanom magyarra majd később ide teszem. 



No comments: