Saturday, March 10, 2012

Környező hegyek

 A völgyet ahol lakunk hegyek veszik körbe. Kopár száraz pre hystoric táj. Kevés állat és növény világ él meg a köves, száraz talajon. Gyíkok, csörgőkígyó és egyég apró állat de nagyon rithán látni őket. Én mostanában nem is láttam,. Régen racoonok is voltak de amióta sok tűz volt a hegyekben kipusztultak és elvándoroltak. Bobcat is volt régen, azt hiszem ma már csak a magasabb részeken beljebb vannak. Én nem láttam még egyet sem. A mult vasárnap felkocsikáztam, hogy fotózok de semmi érdekes nem volt így csak ez a pár kép lett.
Az első a Tujunga hegy tetejlről a kilátás  a Santa Clarita  Valley felé.

 Ezt az egy bokor virágot találtam. Még nem nyílnak.
Kacskaringós út vezet felfelé de nem vészes.
 Ez már Morzsika a rágójával. Valamivel el kell foglalni és így legalább fogat is puszol!
A Calla lily nyíllik a kertemben.


No comments: