Friday, March 16, 2012

Night Heron és más madarak a tónál.

Több nagy vizi madár látogatja és él a Balboa Park tónál. Az egyik a Night Heron, magyarul éjjeli daru (azt hiszem).  Ma a legutóbb készített képeket kicsinyítettem le a madarakról. Nem mind sikerült jól, mert olyan gyorsan elrepülnek, hogy nem is veszem észre csak az utolsó pillanatban. Kézben tartott géppel kattintgatok. Néha olyan gyorsan kell megfordulni ahogy repülnek, hogy egyszer még el fogok esni. Természetesen ha nem sikerül a kép elég jól a lencsét vagy a gépet szidom pedig lehet én vagyok az oka.  
Ez egész közel lett behozva. Szép éles.
Help! Segítség!  Papparazzi! Lehet már ők is unják a sok fotózást.
A fehér daru
Ez pl. nem lett elég éles, mert az utolsó pillanatban vettem észre. Nagyon messze volt, úgy vágtam ki a nagy képből.
Ezt nem tudom milyen madár. Talán Chinese Pond Heron ..vagy csak fiatal?
Night Heron
Itt végre fogott egy nagy halatt.
Nem sokáig élveszte a nagy fogást, mert pillanatok alatt összeverekedtek. Majdem elestem ahogy fordultam, olyan gyorsan történt az egész.
Végül mégis az övé lett a hal és elrepült vele. Ez is egy nagy képből van kivágva.
Divatba jött a veszekedés köztük.
A Night Heron repülés közben. Nagyon messziről. 

No comments: