Thursday, July 5, 2012

Isten éltesse az USA -t !

God Bless the USA !
 Már két hete olyan háborús zajok, hangok vannak a környéken, amitől nemcsak Morzsa de már én is kezdtem megbolondulni. A környék mexicói lakói először a mexicói választások miatt, utána meg az USA Július 4. ünnepe miatt olyan püfögtetést csinátak, hogy néha majd elejtettem ami a kezemben volt. Nem tűzijáték, hanem robbanások amitől szegény Morzsa reszketett, mint a kocsonya még a házban is. Tegnap még a kádba is bebújt, nem tudta hova meneküljön. Ilyen nagy robbanások régen nem voltak.
Nem is tudtam menni sehova, mert Morzsát nem lehetett itthon hagyni. Teljesen rám ragadt. Miután a mexicói választásoknak vége lett, tegnap csak 2-3 ilyen nagy robbanás volt de a tűzijáték zaja egész este ment.
Azért kattintottam párat és a kis videót is kipróbáltam de nehéz itt a sok fától fotózni éjjel. Természetesen épp mindig rossz irányba fordultam mikor a legszebbeket lőtték fel. Az álvánnyal nem is lehetett csak a monopoddal aminek csak egy lába van. Még azzal sem tudtam olyan gyorsan forogni. Azért lett pár kép ha nem is a legjobb, de jobb mint tavaly volt. A "Warzone"  tartott egész este 11-ig akkor végre abba hagyták. Remélem ma már nem lesz!
Ezek a képek kis Canon kamerával készültek. Jobbak lettek mint a naggyal, mert a nagyhoz állványt kellet volna használni.
Érdekes figurák jöttek ki:













Ezek a Canon 40D-vel. Sajnos nem tudtam a monopoddal se mozdulatlanul tartani :

Ez két kis gyors videó tegnap esteli zajról:




No comments: