Monday, July 16, 2012

Zöld a lencsén keresztül

Úgy tűnik a Júlusi lencsém zöld, mert a legtöbb fotón amit az elmúlt héten kattintgattam a fő szin zöld. Az csak jó, mert szeretem a zöld szint. A temészetet tükrözi.
A tegnapi lizard, gyík képek is zöldek lettek. Üvegen keresztül készültek és ráadásul az üveg irtó piszkos volt. Sorban álltak a hátam megett így nem volt időm törülgetni, tisztogatni. Nagy meglepetésemre elég jók lettek. Csak a nagy lencse volt nálam így nem tudtam az üveghez nyomni, mint ahogy a másikkal szoktam, mert ennek 70 mm a minimum távolság. Sötét is volt bennt nagyon.






Érdekesek ezek a dragon gyíkok. Nagyon jó fotózni őket csak itt Californiában sehol nincsenek  kinnt a természetben. Úgy tudom egy fajta Iguana de nem egészen olyan, mint nekünk volt.  Az igazi az lenne ha a Fiji szigeteken  tudnám őket lekapni. Majd egyszer!

No comments: