Tuesday, September 11, 2012

Szeptember

Eljött a Szeptember megint. Itt nem nagy a változás még mindig melegek vannak és a falevelek száradnak, hullanak de nem azért, mert Ősz van hanem meleg, a nap le égeti . Minden esetre csalóka. Tegnap egy szép őszi képet sikerült fotóznom a fa sárguló leveleiről ami a nagy melegekben vesztette el a szép zöld színét.


Otthon emlékszem ilyenkor már hullata a platán fa a hatalmas leveleket. Kedvenc utam volt mindig a Szemere utca iskola felé kislány koromban. Mindig összeszedtem egy csokorra valót a csodálatos szines levelekből. Micsoda ártatlan szórakozás is volt az abban az időben. Ma már egész nap a TV, computer előtt ülünk és el se tudjuk képzelni, hogy annélkül is lehet az időt jól eltölteni.
Talán ezért is vágyik ki az én két fiam a hegyekbe, erdőbe (amiből  itt ugyan kevés van) motorozni. Igaz a gyors motorozás közben nem lehet bogarakat, kavicsokat, szép növényeket keresni, de azért mindig hoznak haza valami "kincset" még ma is. Sajnos a motorozás veszéllyel is jár. Nimród fiam megint elesett egy homok gödörben és kiment a kis lábújja ami fájdalmas és lassan gyógyul. Nagyon kell vigyázni, nem győzöm mondani nekik.
Sok videót készítenek és azon látom nem is olyan veszélytelen az a motorozás még kinnt a hegyekben sem.
Az alábbi két képet ők fotózták én csak átfestettem a Pixel Benderrel.

Vasárnap szép felhők voltak gondoltam kiruccanok a Grifith Parba a kilátóhoz fotózni. Nagyon sok túrista volt. Készítetem pár jó képet is amiből egy-kettő már le van kicsinyítve. A belvárosi nagy felhőkarcolók a ködös füst miatt sajnos nem látszanak jól.  





 Érdekes a képeken nem is látszik a sok túrista.


Sok harkály volt a fákon de elég messze még a nagy lencsének is. Talán ez lett a legjobb:
 Ezeken kipróbáltam a Pixel Bender-t:


No comments: