Tuesday, April 30, 2013

Descanso Garden séta

Már régen voltam kinnt sétálni és fotózni. Soha nem jött úgy ki a lépés a munka és az én lustaságom miatt de most vasárnap elhatároztam kikirándulok a Descanso Gardenbe ahol már elég régen voltam. Különben is egy érdekes virágot kerestem amin a Monarch pillango lárvája él és csak ezt eszi. A neve Milkweed azaz Asclepias.
Már végig jártam az összes kertészetet de sehol nem találtam. Még az interneten is csak mag volt. Akkor eszembe jutott a Descanso Garden ahol évekkel ezelőtt voltunk a fiúkkal és sok pillango volt, köztük a Monarch is. Nagy szerencsémre volt nekik eladó Milkweed virág, narancs és sárga. Vettem is egy cseréppel  a narancs szinűből a sétám végén. Most aztán várhatom, hogy a Monarch lepkék észre vegyék.
Nagyon jól éreztem magam kinnt, sétáltam 4 órát és sok sok szép fotót kattintottam csak győzzem őket lekicsinyíteni. Még egy kis nyuszi is a lencsémre akadt. Szép nyugodtan ült, engedte magát fotózni.

Sétáljatok csak velem a virágok között:

 Ez a Tulipán fa virága. Nagyon szép mutatós:
Ezeknek nem tudom a nevét sajnos, nem találtam meg a táblát:




 A Columbine, magyar nevét nem tudom.

Irisz:


Egy fajtája a Hortenziának azt hiszem:
 A Summak levelei:
 Pom Pon virág, nem vagyok benne biztos de a hagymának az egyik fajtája lehet.


 Végre egy szitakötő de közelebb nem engedett magához:

Utazzunk a kisvonattal::
 Ez a kis mokus nagyon pici, a California Pipacs magját eszegeti. Nagyon szelid volt.




A Mocking bird kiváncsian néz, hogy mit is csinálok azzal a nagy lencsével:
A kedves kis Gold Finch ivott a csorgadozó vízből a kövön:
Ők pedig itthon a pocsolyában a kisebb Koi halaim. Növögetnek, növögetnek. Szépen kitisztult a víz, nagyon élvezik, csak alga van a vízben attól zöldes a szine. Ők ugyan nem bánják, mert más növény még nincs a vízben de később majd vizililiomot teszek bele. Csipegetik az algát. Még a Lotuszom sem nyílik pedig már nagyon kiváncsi vagyok rá.


Sisters illetve Nővérek. Ezt a címet adtam a legújabb kreációmnak:

...és a második változata (talán ez a jobb, nem?) 


Érdemes volt kimenni, szép séta volt...

No comments: