Saturday, November 9, 2013

Őszi képek II.

Végre le tudtam megint kicsinyíteni pár képet amit a mult vasárnap fotóztam az Arboretum-ban.  Nem megy gyorsan mivel nekem Window XP van még és csak CS5 ami nem nyitja a RAW képeket a z új gépből így egy kicsit trükkős és hosszabb ideig tart. Igazából magamnak is rakom ide, hogy jobban meg tudjam nézni, mert a menés és kattintgatás közben az apró dolgokat néha észre sem veszem csak itthon a képeken. Megint fogok könyvet összeállítani csak legyen időm rá.
Ez egy aranyos kis madár. A nevére nem emlékszem de nagyon szépen csicsereg:
Kattintsatok az első képre, hogy kinyíljon nagyobban és utána már a többi is kinyíllik. Úgy jobban látni!

 Japenese Anemon:
Kilátás a távoli hegyekre:

 Csobog a víz le a hegyről. Sok képet készítenek itt: Nagyon kellemes, szép pihenés itt elüldögélni de innen még vissza is kell menni a kijárathoz és soha nincs annyi időm, hogy leüljek. Talán jobb is, mert utána nem tudok felállni.

Egy lépcső vezet fel a hegyre a másik tóhoz. Onnan esik le a vízesés. Nagyon szép a kilátás a környező hegyekre.

Még egy kis teknős is napozott fennt a tónál:
A mókuska lakmározik a vad gesztenyéből: Nem zavartatta magát, még meg is fordult nekem:


 Pea hen. Nekem tetszik, nem olyan mutatós, mint a fiú de azért szép toll szinei vannak:

 Hollyhock azt hiszem Mályva otthon:
 Ilyen nekem is van a kertben. Lion's Tail. (oroszlán farok) Nem igényel sok vízet.
 A régi Coach teteje ahol a lovas szekereket, hintókat tartották:
 A Queen Ann Cottage más szögből. Milyen jó lehetett itt lakni ebben a kedves házban a nagy területen. Ma már persze muzeumnak számít.


 A Magnólia érdekes magja:

 Arany szin a domináló ilyenkor ősszel:
 Butterfly bush (Pillangó virág)
 Tekercs :
 Pár pink lily még mindig nyílik:
 Ez a kis Ökörszem nagyon magasan volt. Ki kellett vágnom a képből. Elég jól behozta a 300 mm-es lencse.

Ez az első héja kép amit sikerült úgy, ahogy átjavítanom, mert a nap épp szembe sütött és a héja teljesen sötét lett. Sajnos más szögből egyáltalán nem lehetett látni. Majd még teszek fel róla képet, mert a nyakam majd kitörtem, hogy levehessem. Azt hittem elesek mikor végre elrepült. Egy mókust tépett szét de csak a farkát láttam a lába között ahogy hozta. Utána eldugta a száraz pálma ágak közé és átrepült a másik pálmára. Engem figyelt, hogy látom-e mit csinál. Sajnos ez a természet, mi is megesszük az állatokat, így nem szólhatom meg.

Ennyit ma, most megyek TV-zni. Remélem tetszenek...

No comments: