Wednesday, January 8, 2014

2014 Január.

Több államban olyan hidegek vannak amilyen már régen nem volt itt Amerikában. Minus 14-17 fok. Minden fagy. Itt Californiában pedig capri nadrágban és T shirt-ben rohangálunk. 78-80 fok meleg van, amit én nagyon szeretek. Ki nem állhatom a hideget! Még a kánikula is jobb. Ebben a kellemes tavaszi időben kikeltek megint a Monarch tojások. Két napja vettük észre, hogy van megint 4 hernyónk. Igaz még kicsik nem régen bújhattak ki. Az 5 Monarch lepkét persze azóta sem láttuk. Lehet már Mexicóban vannak ahhol minden évben van a találkozójuk. Végre leszedtem a karácsony fát minden újra visszaállt a megszokott ütembe.
Közben az új komputerbe rakosgatom be a photoshopot. Be kellett a 32 és 64 bit photoshopokat is raknom a filterekkel, mert nem mind dolgozik csak a 64 bittel. CS6 nem sokban külömbözik a régi CS5-tól azzal szórakozok most. A Lightroom 5-öt nincs türelmem próbálgatni pedig leszedtem a trial-t. Minden másképp van bene és nincs annyi időm, hogy most újra tanulgassam. Talán később. Fotózni nem értem rá nagyon menni, csak itthon a kertben kattintgatok és a régebbi képekkel szórakozok az új filterekkel. Például a Morzsa képeit tettem át olajra. Nagyon egyszerű. Talán a hétvégén lessz időm kirándulni is.






...és a házi mókusunk is meg van még Morzsa nagy örömére!


No comments: