Monday, February 10, 2014

Lesser Goldfinch II.

Egyre több pici kis sárga madár jön az etetőre. Már egész megszoktak és még Morzsa sem zavarja őket. Tudtam pár jobb képet kattintani róluk. Kár, hogy itt nincs a kis piros cardinál vagy más hasonló szinesebb madár.
Visszajött a Northern Flicker is. Harkály magyarul. Szép nagy és szines csak nagyon félős. Alig tudom lekapni, mert ahogy észre vesz már el is repül.
Tettem ki a kis Humming bird, kolibrinek is ma két itatót piros nektárral tele. Talán észreveszik és tudok pár jó képet csinálni róluk holnap. Tele van vitaminnal amit vettem,  remélem egy kicsit felhizlalja öket, mert nagyon soványnak tűnnek. Talán mivel tél van és kevés a virág a kertben ami nyíllik.





 A gazánia virág nyíllik most. Átfestettem.
 Itt a Koi pond víznél isznak a kismadarak. Kivezettem a vízet a hálón kivűl, mert mindig beakadtak a   hálóba szegények. Így most ott lubickolnak. Ez egy kis Kolibri.

..
és egy szürke macska a fatetején. Olyan nagy, hogy elöször azt hittem Raccon. Morzsa vette észre de alig tudtam behozni a lencsével a sok ágtól, végül is egy föstmény lett bellőle:


No comments: