Wednesday, April 30, 2014

Április

..a bolondok hónapja. Hát...lehet. Az időjárás ,minden esetre elég bolond. Ma pl. 100 fok van és fúj a szél. Az Usa másik felén pedig Tornádó fésüli végig a városokat. Földrengések a Pacific partok mentén, katasztrófák a levegőben és a tengeren. Így telt el ez a hónap. Nem valami bíztató a jövő nemzedék számára ez a sok "természetes" bomlás. Azért tettem idézőjelbe, mert nem vagyok benne biztos, hogy természetes. Több mint valószínű, hogy ezeket a katasztrófákat maga az embeiség okozza.
Talán a Május jobb lesz, nem lesz ilyen hőmérséklet ingadozás.
Azért voltam párszor fotózni is. Szápek a környező hegyek, sok helyen még nem is voltam. Nimród fiammal szoktam kirándulni, ha nem mennek motorozni, mert ő is szereti a természetes tályakat, hegyeket, erdőket járni. Igaz itt inkább csak amolyan préri féle van a letöbb helyen. Nincs sok fenyő vagy magasabb fa.  Talán Anyák napján eljutunk megint a Sequoia National Parkba ahhol már voltam, de  levolt zárva az óriás fenyőkhöz vezető út.
Pár kép amivel szórakozrtam az elmúlt hónapban:
Placerita Canyon







Az Arboratumba is eljutottam. Szépen kitisztították a sok vihar után. A pávák  most nagyon szépek voltak, jól lehetett őket fotózni, szerencsémre kinyitották a fark tollukat is. Lett nagyon sok jó képen. 



Nyertes POTD



No comments: