Friday, August 1, 2014

Lotus

Már a negyedik virágot hozza a rózsaszín Lotus amit ültettem a tavasszal. A fehér még mindig csak leveles de talán később az is fog nyílni. Állítólag sokkal kisebb lesz mint a rózsaszín. Majd meglátjuk.
Vettem 100 magot is az E,bayen kisérletezni. Le kell csiszolni egy részét és állítólag ki fog hajtani 5 nap alatt de de még sehol semmi pedig 2 hete raktam le. Valamit biztos rosszul csináltam. Nem baj van elég. Külömböző szinűek, van köztük dupla is. Azért kiváncsi leszek melyikből lesz valami.
Ez ami most nyílik egyre szebb. Az illata is nagyon finom, még a zöld bogár is belefurta magát annyira élvezi.
Sok képpel nyertem a versenyeken is vele. Jó fotó alany.

 Még a magháza is érdekes:









Végül átfestettem az egyik képet:
 Ez egy másik pond virág. Illata nincs de szép. Sajnos csak egy napig él a virága de elég gyorsan jön a következő mindig:
 A kis ökörszemekből is sok van már. Nagy hangos veszekedésekkel repkednek az itatóknál pedig van elég. Hármat raktam ki nekik. Néha az orrom előtt repülnek el propeller hangal. Még Morzsa is megilyedt a multkor tőlük, mert épp evett és kettő az orra előtt cikkázott el. Nagyon aranyosak. Ez egy lány a képen. Azt hiszem az Allen. A fiúk szinesebbek. Elég szelídek lettek de mégis nehéz lekapni őket, mert nagyon gyorsak.
 A Monarch virága is kinyílt újra de a Monarch pillangó sehol. Úgy látszik Mexicóban ragadtak. Csak ez a pici lepke, Lycaenidae jön rá és persze a hangyák:
 A méhecske egy egészen pici fajta fekete-fehér, nem a rendes méh. Sokkal kisebb mint amelyik a mézet gyűjti, csak 0.8-1.0 cm. A feje és a teste fekete fehér csíkozott. A hasa szőrözött. A  fészkét a faüregekbe rakja, legtöbbször a rózsa vagy orgona bokrok ágaiba.   A Megachilidae családba tartozik. Leaf cutter Bee-nek hívják. Talán Levél vágó méh-nek fordíthatnám.

Pár éve épp elkaptam egyet ami repült a levél darabon mintha a magic szőnyek lett volna.
The Thief:

No comments: