Thursday, August 7, 2014

Meglepetés.

Ma végre megjött az első Monarch pillangóm. Talán ugyan az, mint amelyiket kitenyésztettem tavaly és elengedtem de soha nem lehet tudni. Nem jellöltem meg őket. Nem is tudom, hogy lehet-e egyáltalán. Mindenesetre ez egy kicsit  szelíd volt és mintha az asztalon kereste volna a virágot amin születtek de lehet, hogy csak nekem tünt úgy.  Már régen máshova raktam a cserepet de megtalálta. Épp az új generációt rakta mikor fotóztam ezért talán nem a legjobb, mert nem akartam megzavarni hátha ügye fogyottak lesznek az utódok. :) Lehet Mexicóból jött vissza...
Itt rakja őket:

 Ezen jól látni. hogy lány:



A Koi pocsolya is kitisztúlt elég jól egy egész napos takarítás után, így le tudtam őket videózni és pár jó kép is lett. A két ebi halat nem látni mert azok alul bújkálnak. Kiváncsi leszek ha béka lesz bellőlük vajjon maradnak-e mivel háló van a pocsolya körül. Még idáig egy se maradt 2-3 nap után. 



 Ebből a felsőből próbáltam egy japán kép félét alkotni:

A videót majd később ha sikerül felteszem de a múltkor sem vedte fel amit a Canon 70D-vel csináltam. Úgy látszik át kell más formába raknom.


No comments: