Friday, August 7, 2015

Esti kiruccanás

Napközben nagyon melegek vannak, így az esti órákban mentünk a Getty Museumba. Én természetesen fotózni. Az esti képekkel kisérleteztem. Álványt nem vittem, mert nem szeretem cipelni és túl nagy feltünés mikor felállítom. Nem is voltam benne biztos, hogy megengedik. Igaz kellett volna, mert minden kis mozdulat meglátszik hiába próbáltam stabilan tartani a gépet. Azért lett pár jó kép és nyertem is már kettővel. Az első képen látszik hátul a Marin layer a tenger felett. Elösször azt hittem füst. 


 Még így este is nagy a forgalom a freewayen.
 Nyertes kép: Closing Time
Még jó,hogy egy pillanatra megálltak nekem :)

 Ági vásárol természetesen

 A másik nyertes képem ebből a sorozatból: Elegant curves

Nagyon szép így este a Museum. nem sok időm volt most bellül a kiállításokat megnézni, mert 9 órakor zár és fotózni akartam. Majd újra elmegyek, hiszen nincs messze. Sok híres festmény, szobor van kiállítva. Már láttam de mindíg vannak újjak. Maga a kert is gyönyörű. Ez egy érdekes bokor, nem sok vizet igényelhet, mert a kaktuszok között nőlt.
 Nimród már várta, hogy befejezzem a fotózást.


No comments: