Tuesday, September 29, 2015

Mese világ - Deep Dream

Gyerekkoromban mindig rajzolgattam az erdőt, benne a gomba házikókat, tündéreket, kis állatokat. Emlékszem Győrben a moziban postásapummal kétszer, háromszor is megnéztük a "Gyöngyvirágtól lomhullásig!cmű filmet. Lehettem 5 éves kb. Arra is emlékszem ahogy a hópelyhek nyomot hagytak a bundámon és a muffomon ami a nyakamba volt akasztva és abba dugtak a kezem, hogy ne fázzon. A Lennin úti hídon mentünk át a mozihoz .De régen is volt,...hogy mire nem emlékszik az ember! Pedig nem lehettem több mint 5-6 éves. Erre azért tértem most ki, mert ezek a Deep dream-mel átrajzolt képek erre a mese világra emlékeztetnek.

Sajnálom, hogy nem vagyok jó mese író, mert lehetne kerekíteni jó kis történeteket a képekhez. Igaz ezek már inkább amolyan fantázia képek de mégis visszavisznek a mese világba. Nem?
Az elvarázsolt erdőben minden lehetséges:

































No comments: