Sunday, March 13, 2016

Raccoon Encounter - Mosómedve találkozás

Tegnap éjjel 1 órakor, illetve ez már ma volt, hallottuk a mosómedve hancurozást a pocsolyánál. Most nem nagyon féltem a halakat, mert le van rácsozva a teteje a jaccuzinak de azért jó meg nézni miben s
ntikélnak. Hát a pocsolya tetejére tett nap ellenzőn ugráltak le, fel. A másik meg ki akarta halászni a halaimat. persze nem éri el, mert leusznak az aljára. Hoztam gyorsan a camerát, sokan nem hiszik el mi megy itt éjjelenként a racoon partikon. Sajnos a teljes sötétben a camera nem focuszol és a zseblámpa amit Nimród tartott sem sokat ér. Ki kell majd találnom egy felállított erős lámpát amit csak bekapcsolok ilyenkor. Nem félnek egyáltalán, egész otthon érzik magukat. Kb egy méterre voltam hozzájuk, igaz olyankor arrább mennek igy a fotózás nehezebb de vissza is jönnek mindjárt nem zavartatják magukat. Bírkóznak, ugrálnak és csit-csett-ingolnak az ő nyelvükön. Érdekes állatok. Mozrzsát nem engedtem ki, mert sokszor veszetséget hordoznak és nem szeretném ha összekapnának. Lett pár kép de elég zajos a sötétség miatt. 10000 ISO-val készültek így át kellett futtatni a Topaz tisztítón őket.





 Így le kellett rácsozni hírtelen a pocsolyát. Nem szeretem de majd ha lesz időm kitalálok valami mást. De legalább így biztonságban vannak.

No comments: