Monday, May 23, 2016

Canon 40D újra

Mivel a Kamerámat, Canon 70D, beküldtem javítani így most a régi 40D-vel szórakozok. Micsoda külömbség!  Még szerencse, hogy a garancia nem járt le így nem kerül semmibe a javítás. A shuttert (EXPONALO) kell kicserélni azt hiszem. Állítólag sokszor van ilyen probléma. Már 2.5 éve meg van a kamera és egyik pillanatról a másikra csak elromlott. Semmi előzőleges figyelmeztetés. Épp kirándulni voltunk a fiúkkal a hegyekbe. Szerencsére az utolsó képeken van csak a fehér fény csík, így az egész nap meg lett örökítve. Majd lekicsinyítem a képeket és felrakom. Nem ejtettem el, nem lett semmi különös a kamerával csinálva csak a nyakamba hordtam és kattintottam. Aztán elromlott. HA!
Furcsa megint a régivel fotózni. A nagy lencse sem reagál  úgy, mint az új kamerával. Sokkal lassabb és nem is olyan éles. A noise illetve a piszok is több a képeken ha nincs elég fény.
Most gondolkodok ha kész a 70D lehet becserélem az új 80D-re ami jobb de nem olyan sokkal, mint ahogy akarnám. Majd meglátjuk, hogy sikerül a javítás.
Addig is kattintgatok a 40D-vel. és föstögetek.
40D -vel:




Note 5 telefonnal:


70D -vel:


No comments: