Sunday, March 5, 2017

Bolond időjárás

Mindig minden úgy jön össze, hogy nem tudok menni sehova fotózni. Hol az eső szakad, hol a telefon csörög 24 órán át, nem is beszélve a sok betörés, rablásról ami mostanában nagyon elterjedt itt a Valleyben.  Figyelni kell mindenre.  Ráadásul egy hete Morzsa van heat-ben így itthon kell lennem a ki és be engedni pelenkázni. Már 13 éves, azt hittem vége lesz a párzási időnek de nem, még jobban rajta van mint azelőtt. Sajnos már idős a szüléshez pedig szerettem volna még ebből a családból egy kis vizslát megtartani. Ő az utolsó Huncut vizslám. Most kereshetek megint egy jó családot ami itt nehéz lesz, mert  haza meg nem tudok menni érte.

Így csak a kertben fotózgatok. A sok eső után minden zöldül, főleg a gaz, mert a fű már tavaly nyáron kiszáradt a vízhiány miatt. Elővettem a macro lencsét  is és kattintottam pár képet az udvaron:





Eső után szépek a felhők és még szivárványunk is volt:

Egy új asztali terítőt is vartam:
Ilyen esős időben elmegy a lángos és a paradicsomos káposzta főzelék kolbásszal:



Föstögettem is egy kicsit a Topaz-al.


Nimród is felkészült a védelemre: Nagyon régi kép, most találtam meg.

No comments: