Friday, December 28, 2018

Ennek az évnek is lassan vége...

Elmúlt a karácsony is jöhet a szilveszter.


Én meg még mindig nem tudok lábra állni. Végig karikáztam a karácsony estét is a szekérben. Így hívom a rokkant széket...
Már meg untam nagyon, nem tesz jót annak a kevés izomnak aminek még tulajdonosa vagyok. Miután a doki kiadta a gyaloglást, most a walker-el kocogok, hogy megerősödjön a térdem.
Azért jól sikerūlt s szent este, jót ettūnk , szalmon, shrimp és az elmaradhatatlan csokis mogyoró torta a Nimród fiam szūlinapjára.




Még ajándékot is hozott mindenkinek a mikulás bácsi bár nem nagyon tudtam elmenni vásárolni sem.
Nimród fiam is sajnos nélkülem kell, hogy dolgozzon a házán. Most épp téglával rakja ki a barbeque körül az udvart. Én csak nézni tudom. Lassan de biztosan azért készül a ház. Már alig várom, hogy tudjak neki segíteni.

No comments: