Saturday, December 7, 2019

Sötét szürke napok..

...a napfényes California-ban.
Már napok óta esik az eső ami nagyon fontos de nagyon kellemetlen is, hideg van. Elszoktunk már a sok esőtől és a szürke hideg napoktól. Már 5 órakor sötét van és így nincs kedvünk semmihez hozzá látni. Igaz az ajtót várjuk amit rendelni kellett. Azért valamit mégis elkezdtünk a kandallós nappaliban is. Felszedtük a lerakott padlót, nem tetszett. Most csak a beton van amivel lesz egy kis munkánk. Igazán nem is bánom, hogy áll a munka legalább van időm vásárolgatni karácsonyra. Nem könnyű, mert ami igazán kellene azt most nem tudok venni pedig kérem már a Mikulást, hogy hozzon egy új Jeepet nekem de a füle botját sem mozgatja. Lehet nagyot hall hiszen elég idős már ő is. Na mindegy amíg megy a mostani addig jó. Megrendeltem ezt a nagy toló ajtót is,  amit a kedves volt lakóim kitörtek. Nagyon sokba került. Azóta is mérgelődök, mert még a keretet is eldobták így az egészet meg kellett vennem. Nem olcsó!

Ezen a szobán fogunk dolgozni de még fogalmam sincs hogyan. A padlóburkolat már fel van szedve. Azt hiszem sötétebbet rakunk majd le. A szekrény pedig fehérre szeretném. Kíváncsi leszek hogy fog sikerülni. Ez lesz a legfontosabb szoba, itt fogunk a kandalló előtt csücsülni... ha ha ha. Alig várom, hogy kész legyen.
Tél van itt is. Még hó is esett nem messze hozzánk, ahol már évek óta nem láttak havat. A hegyek persze már havasak de nem lehet oda menni. Az utak le vannak zárva. Lassan a házak is ki lesznek világítva és itt a Szenteste. Nagyon hamar eljön és el is múlik, mint minden. Sokszor eszembe jut az otthoni téli idő: séta a hóban, sült gesztenye...hogy nem fagytam meg akkor a miniszoknyában és magassarkú cipőben? Fiatalság... 
Próbáltam megint gesztenyét sütni itthon de soha nem jön le a héja bár hogyan sütöm, áztatom stb. Nem sikerül pedig nagyon szép friss gesztenye. Kár, mert nagyon szerettem. Emlékszem 2 forint volt 4-5 darab és a fele kukacos. De jól melegítette a kezünket.
Fotózni még mindig nem voltam, csak nézegetem a régi képeimet és néha a Deep Dream-el szórakozok. Talán jövőre ha kész leszünk a házzal. 
Csodák csodájára a kis orgona fa amit a tavasszal kaptam most virágzik. Levél már nincs rajta de mind a két ágon van virág. Remélem megmarad! 
Jó vásárlást, ünnepi sürgés forgást!

No comments: