Saturday, April 11, 2020

Húsvét



Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok minden kedves barátnak. Mi is itthon csücsülünk, végre az eső megállt, így kicsit ki tudtunk menni az udvarra. Már mindenhol "szájkosarat" kell hordani. 1500 dollár büntetés ha nincs rajtad. Látom némelyik szomszéd még az udvarán is hordja. Az azért túlzás. Na ilyen húsvétünk sem volt még...
Én pedig neki álltam rétest sütni és tojást festeni. Nagyon finom lett a rétes. Holnap majd sonkát sütök és friss kenyeret sütök hozzá. Már régen sütöttem. Lehet meghízunk a sok semmittevés és főzés miatt. Állítólag már más is panaszkodik, hogy felszedett pár kilót.  Most azt ígérik, hogy Május 15.-én kinyitnak mindent. De ki tudja!
A bodza is kinyílt a Nimród udvarán. Emlékszem nagymamának is volt egy nagy bodza fája az udvaron. Mindig eszembe jut amikor odamegyek fotózni. Finom illata van és a madarak nagyon szeretik a kék bogyóját. 
Rocky balboa az egyik fiú macska. 


Ezt az interneten találtam de jó ötlet  :) Így kell ültetni.


Jó kint lenni egy kicsit bár nem sok fotózni való van. Még a hegyekbe sem szabad menni. A parkokat is bezárták. Remélem túléljük ezt is és visszaáll minden a rendes kerékvágásba. 
További jó pihenést! 

No comments: