Thursday, November 19, 2020

Változások

Meg volt a választás. Új president, elnök lesz Január 20-tól. Biden. Jó öreg, azt sem tudja néha hol van.... Trumpy nem akarja elfogadni ...Hát majd meglátjuk mi lesz, erről csak ennyit....


Most jár le a jogosítványom a szülinapomon, így el kellett mennem vizsgázni a DMV-hez. Minden 70 felett lévőnek be kell menni. Végigolvastam, tanultam megint a kreszt nehogy hibázzak de nagy meglepetésemre nem kellett vizsgáznom mivel jó a rekordom. Good! Most várom, hogy megjöjjön az új. 
3 órát álltam sorba mielőtt bejutottam és utána még egy óra mire az ablakhoz kerültem de legalább ott már le tudtam ülni. 



Ez meg megint a Costco-nál:
Ez csak egy gyors kép ahol megálltam. Ilyen szemét van mindenhol :

Mi lesz ebből. Már szájkosár nélkül a ház elé sem lehet kimenni!!
Pár új kép:
Nem vágtuk ki a tököket sem az idén. 
A kis macskák is szépen felnőttek. Már ki vannak vágva, mert elég ennyi belőlük. Most már csak két Vizsla kellene de nagyon nehéz jót találni itt. Utazni meg nem lehet.

No comments: