Sunday, December 5, 2021

November 2021

Rohan az idő...túl vagyunk a Novemberen is. A Pandemic még mindig téma. Már nem lehet menni sok helyre csak oltással. A funny az egészben az, hogy sok baj van az oltás után ha beoltatod magad. Köszönöm szépen, én nem kérek bellőle! Jobb ha a saját szervezeted termeli ki az ellenszervet a vírus ellen. Nem akarok ebben a témába belemerülni, mert már a könyökömön jön ki. 
Lecseréltem a telefonomat Note 5-ot a Galaxy Note 20-re.  A piros lámpánál kattintottam ezeket a képeket vele. Sokkal jobb a kamerája, mint a Note 5 - nak volt. 




Kimentem a Balboa tóhoz is pár percre vásárlás közben kipróbálni a telefon kamerát. . Nagyon sok a krimi itt mostanában, így csak pár képre álltam meg. A Térdem már okay de szaladni nem tudok vele. Szerencsére a park majdnem üres volt. 




Ez itthon van esti világításban. Elég jól jött ki a kép.
Mushroom a Halloween pumpkin. Ági beleültette. Nagyon édes kis baba mindenre nevet, mosolyog. A Thanksgiving vacsorát is végig nevette. Nézte, hogy mindenki eszik de sajnos ő még nem ehetett. Majd jövőre!





Már szépen emeli a fejét is.
Ezt a Canon camerával kattintottam. Azért ezzel jobbak a képek . 
Az én gyönyörű kis unkám: Steven Michael Csaba




No comments: