Monday, April 10, 2023

Húsvéti Ünnepek..

 Elmúlt a húsvét is, vissza a hétköznapi kerék vagásba. Nagyon szép idő van 76F fok amilyennek kell is lenni tavasszal. 

Jól telt el a húsvéti ünnep. Rétest sütöttem, meggyes, túrós és diós, mert mákot nem kaptam. A sonka is megsült, most azt esszük egy hétig. Ha ha ha... Nem kell főznöm!

Steven tegnap öszeszedte az piros tojásokat az udvaron amit a Nyuszi Ági szétszórt. Nagyon cuki kis kölyök. Amikor az én fiaimnak mikor kicsik voltak, azt mondtam kölyök, mindig sírva fakadtak. Azt hitték rosszat mondtam.







Sokat tojt ez a nyuszi:

A nagyiéknál is hozott a nyuszi valami: 

Az első motoros lecke, neki a falnak:



Steven 20 hónapos:

Steven elfáradt. A tojás szedés nem kis játék...
Minden tojásban volt valami:
Tavasz:
Cseresznye fa is virágzik. Tavaly 5 szem cseresznye volt rajta. Remélem az idén több lesz!
Nectarin:
                                           
Sárgabarack fa virág. Ezen is csak 6 barack volt tavaly:

No comments: