Tuesday, July 8, 2008

Forró napok Californiában


Awesome News Photos - Hot days in California (Boston.com)

Az elmúlt 2 hétben a nagy forróság miatt California megint ég. Ez borzalmas károkat okoz nem csak a lakósságnak de a természetnek is. Az amúgy is száraz területeken még az a kevés növényzet is kiég ami adott menedéket, hűvöset az ott élő kis állatoknak. A West Coast legszebb részein van megint a tűz.
Nézzétek meg ezeket a KÉPEKET amit a Boston.com hozzott le, a hírek ugyan angolul vannak de talán letudjátok fordítani a Blogon lévő fordítóval.

Nálunk a közelben most nem ég semmi de nagyon melegek vannak. Én is kimentem vasárnap a Santa Monica Beach-re sétálni, fényképezni. Kellemes idő volt kinnt, millió ember alig találtam parkoló helyet. A nap erősségét a tengerparton nem lehet érezni így jól leégtem pedig az árnyékból fotóztam. A képek egyik része a Marina del Rey-en készült a Fisherman's Village-ben. Régen mikor még a fiúk kisebbek voltak sokat jártunk ki együtt finom sült halat és kagyló levest enni.

Ezek az én képeim:
Sok volt a Pelikán és pár Daru is. Marina del Rey után felvezettem Venice és Santa Monica Partra. Sajnos a Venice Beachen nem találtam parkolót így nem tudtam megállni. Az igazság, hogy túl sokat kellett volna gyalogolnom a nehéz kamerával. Még hogy az enyém nehéz...., akkor nézzétek meg ezt a kamera lencsét. A Fishermans Village-ben találkoztam vele Canon EF 600 mm-es zoom. Elég lehet cipelni! Ezzel már komolyan lehet fotózni!A Santa Monica Beach-nél végre be tudtam parkolni. A levegő nagyon nehéz, nedves volt. A hőség és a három napos 4th. of July ünnep miatt rentgetegen voltak .
Özönlött a nép a Pier-re:Ez egy megemlékezés az iraqi háborúban elesett katonákról. Minden nap egyre több és több kereszt... Ezek a képek fennt a sétányról készültek.

1 comment:

carolann said...

I love your photos! Some really touched my heart! Thank you for sharing them.
Carolann