Wednesday, October 8, 2008

Jó napom van ma

Jó napom van ma, mert végre nyertem is valamit amivel most szórakozhatok.. A Digital Cafe versenyen az én fotómat választották ki nyertesnek. Ez az új filter-effect software jó játék. Itt vannak a képek amiken tegnap kipróbáltam. Nyugodtan írd meg a véleményedet. Én érdekesnek találom ahogy a képeket átdolgozza rajzra.
Ez az első kép amivel nyertem:


Ezekkel szórakoztam tegnap. Az effect a Topaz Vivacity amivel készültek.

Ezek a képek most készültek az Állatkertben. Még jó, hogy közel van hozzánk, csak ki-ki szaladok egy kicsit kattintgatni de soha nincs annyi türelmem egy állatnál ülni sokáig, megvárni míg éppen felém fordul. Talán jobb is, így úgy kapom el őket, hogy nem pozolnak. Hiszitek vagy nem ha észreveszik, hogy valaki nagy lencsével fényképezi őket már pofákat is vágnak. A Gorilla és a Chimpánz meg egyenesen a tuttodra adja grimaszokkal, (ez a jobbik eset de volt már mikor hozzánk vágtak dolgokat) hogy van-e hozzá kedve. Érdekes!





Ez a tigris kölyök olyan jól elszórakozott ezzel a nagy sörös bödönnel. Jó meleg volt, 100 fok körül és ki be ugrált a vízből a közönség nagy örömére.

Még a viziló is milyen helyes lett!

Barna pelikán.

No comments: