Saturday, November 22, 2008

Pagent of Pigeon - Galamb Kozmetika

Most tartják az évi galamb kiállítást Los Angelesben. Pagent of Pigeon, az egész USA-ból jönnek a galambok illetve hozzák őket. Néha összejön 7000-8000 is. Az idén Pisti is vitt párat. Házi galambot és Pomeránian Begyest. A fenti fehér a mienk. Kimentem vele én is körül nézni, bár már több éve nem voltam a kiállításon. Nagy meglepetésemre zöld, hupi lilla, éles sárga, turkiz kék, rózsaszin galambok is voltak. Először azt hittem rosszul látok, de nem, valóban ilyen szinesek. A tolluk teljesen természetes szinesnek tűnik. Nem találtam meg a tulajt de ma megint kimegyek. Nem hiszem, hogy eredetileg ilyen szines, biztos valamivel befestette. Csak azt nem értem, hogy hogy tudta kiállítani, mint faj. Kiváncsi lennék mivel szinezte be. Már az állatokon tollát is szinezzük? Következő lesz a Botox inekció? Face lift? Arc kihúzás? Érdekes....Oda felé: Vissza míg nincs nagy forgalom. Távolban a Valley-t füst felhő vesze körbe a tűztől.A gyors száguldástól a képek nem lettek élesek, így átdolgoztam őket.
Tegnap mikor felvettük a kiállított galambokat (Pisti fehér házija nyerte a fiatal champion díjat) megkérdeztem mivel festették be a fehér postákat. Étel festékkel. Festett posta a neve. Painted Hommer. Mik vannak!






No comments: