Friday, November 28, 2008

Megy az idő...

Gyorsan megy az idő, már két ünnep letudva. Én is öregebb lettem egy évvel, a pulykát is megettük jöhet a karácsony. Tegnap jól kifőztem magam, 25 lb. pulyka sült, kukorica kenyér, töltelék, burgonya püré és az elmaradhatatlan Gravy szósz ami mindenki kedvence. Most ehetjük egy hétig. Ha ha haSzerencsére a szüli napomra az idén nem kellett főznöm. Elmentünk egy sea food restaurant-ba ahol shrip-et, crab-et ettünk. Nem tudom mi a magyar nevük. Estére pedig hoztak nekem a fiúk egy nagyon finom málna tortát amire ugyan ők azt hitték francia de végül is kiderült, hogy cubai torta féle. Itt a képe igazán különlegesen könnyű és finom. Azon kívül pedig irtó jól nézett ki sajnáltam is megvágni!

Ezt a képet ma találtam meg a computerben. 22 -23 éve készült a Santa Monica Beach-en Nimród fiammal. De gyorsan is repül az idő!

No comments: