Tuesday, November 4, 2008

Őszi szinek

Egy kis eső csodákat művel. A száraz Californiában ahhol 2-3 héttel ezelőtt még égtek a hegyek itt körülöttünk, most gyönyörű szines lett minden a vasárnapi esőtől. A víz valóban éltet! Újjá varázsol mindent. Letörli a sok port ami hónapok óta a leveleken van a szárazság és szél miatt. Igaz túl sok abból sem kell, mert akkor jön az árvíz. Remélhetőleg nem lesz az idén!!
Vasárnap kimentem a közeli hegyekbe fényképezni. Elég késő volt délután 4 óra. Sokáig nem mertem maradni, mert azért egyedül a hegyekbe még kocsival sem jó egy nőnek este csavarogni, így a naplementét nem vártam meg.
Szerencsémre szép felhők voltak és fák, száraz bokrok levelei is szinesedtek már. Ezt a részt a Los Angeles-i National Forest-nek hívják itt. Little Tujunga Cagnon (völgy). Sokat jártunk régen kirándulni, motorozni ide ki, hiszen tőlunk 15 percre van. Mi a völgyben lakunk. A gyerekek nagyon élvezték. Csaba az egész zsebét mindig teleszedte szép kövekkel, kincsekkel. Van egy Wild Life Reserve is ugyan itt. Ha lesz időm majd kimegyek oda is.
Ahogy jöttem le a hegyről épp előttem szállt két nagy sas madár. Sajnos nem a zoom lencsém volt fenn így csak messziről tudtam levenni őket. Nem vagyok biztos benne, hogy a Bald Eagle vagy más fajta volt-e, mert nem látszik tisztán a képen ahogy hírtelen a kocsiból fotóztam . A Bald Eagle kihalóban volt itt, így ezért lett volna érdekes látni közelebbről is.

No comments: