Sunday, November 9, 2008

San Pedro, California

Tegnap kikocsikáztam a White Point Tidepools-t megnézni a California's Palos Verdes Peninsula-n. Körülbelűl 1 órára van tőlünk. Szép tiszta idő volt. Mennyie más az egész levegő, légkör a tengernél. Igaz San Pedro ahhol van a Los Angelesi kereskedelmi kikötő de mellette nagyon szép látványos a táj.Sajnos a nagy hídhoz ami összeköti Long Beachet és San Pedrót nem tudtam közel menni. Nem olyan könnyű megtalálni azokat a helyeket ahhonnan fényképezni lehet! Fogalmam sincs a sok utca közül melyikről van jó kilátás. Hiába nézem a térképet a házak eltakarják. Így elég sokáig tart mire találok egy jó helyet. Arról nem is beszélve, hogy vezetni és a térképet nézni nem könnyű mikor megyek 70 mile-al olyan helyen ahhol nem ismerem az utat. A forgalom elég nagy volt főleg visszafelé. Mindenesetre azért sikerült egy-két elég jó képet csinálnom.
A Tide Pool érdekes volt. Annyi kis pici rák, tengeri sűn, kagyló, tengeri csillag él a kövek között amit mikor a víz visszahúzódik tisztán lehet látni. Ez egy tengeri Sün:
Nem mertem a nehéz géppel a nyakamba egész bemenni a köveken, hogy a tengeri csillagot lássam, de Csaba és Ági bennt volt előttem és azokat a képeket ők csinálták. (Igazán jó kis gép az Cannon D900!) Így is jó vizes-homokos lett a cipőm de megérte! Sirályok és pelikánok repkedtek. Egyáltalán nem félnek sőt ha meglátják, hogy van az embernél ennivaló, le sem szálnak rólad! Felraktam az összes képet, remélem tetszenek. Ez egy cafe a Hardly-sok járnak általában ide. Nem mertem nagyon fényképezgetni, mert az öreg igen rossz szemekkel nézett! Így inkább csináltam belőle rajzot.

No comments: