Tuesday, January 20, 2009

Új kezdet.

Ma új Presidentje van az USA-nak. Ezzel elkezdődött egy új fejezet az USA történelmében hangoztatja mindenki. Az első nem fehér President ebben az országban, ami igazán semmit nem jelent a nép részére ha nem fogja tudni beváltani a sok igéretet amivel indul. Majd meglátjuk. Mióta én itt vagyok ez az ország sajnos nagyon sokat romlott. A közép réteg ami Amerika legtermékenyebb, dolgosabb megbízható rétege volt tönkretették, megszüntették. A felső és alsó réteg között a Gap egyre szélesedik. Most mindenki az új Presidentől várja az Amerikai Dream-Álom visszahozását. ..hogy mit tud majd csinálni, lesz-e hozzá elég merészsége, hatalma, vagy csak ugyan olyan puppet lesz a hatlmon lévők kezében mind az előző volt?
Nem szoktam politizálni, így abba is hagyom. Találtam egy új filtert a fotóimhoz és most azzal szórakozom. Nekem tetszik.

No comments: