Saturday, January 17, 2009

Korai nyár?

Úgy tűnik bejött a nyár. 86 fok fellett van a hőmérséklet és izzadunk. Nem egészen csak ha sokat állunk a napon, mint én ma a kertben. Százával jönnek a fikusz fára a Wax wing kismadarak. Mivel a fa nagyon sűrű így nehéz őket elkapni a sok levél között. Így sokáig kellett várnom, hogy végre közel jöjjenek, ne féljenek tőlem. Persze Morzsika párat szépen el is hajtott. Irtó büszke volt magára, hogy sikerült neki. De szerencsémre még az idei első pillangó is megjelent. A kis gerle is újra rakja a fészkét de egyáltalán nem tetszett neki, hogy felfedeztem! Remélem nem lesz már nagyon hideg, mert akkor minden lefagy ami most kihajtott. Mit csináljon egy mókus, ha két helyen is viszked? Kölün belyáratú mókusunk aki nagyon szereti a Vizslákat bosszantani! Már régen él a kertben az egész családjával. Ez a kép a légyről véletlen készült. Ha akartam volna biztos nem lett volna ilyen. Ez a légy 2-3 gombostű fej nagyságú. Kb 6 méterre voltam tőle. Épp belenéztem a zoom lencsébe és ott volt. A levegőben egy helyben repül. Desert Lilly, az egyik leghálásabb virág a kertben. Több bokor is van abból az egy cserép virágból amit 20 évvel ezelőtt ültettem. Párszor a kis Vizslák letaroltak. Kedvenc bokruk volt a box meccsekre. Éles kard szerű levele van és jól összekarcolta a hasukat de mégis mindig a közepében boxoltak ha tehették. A virágja viszont nagyon szép az orchideára hasonlít. Nem sok víz kell neki és akár napos vagy árnyékos helyen is szépen virágzik.

No comments: