Friday, March 6, 2009

Egyszer volt, hol nem volt...

Az alábbi képek a most nyílló virágokról készültek és az egy szem pillangó amire egy fél órát kellett várnom a kertben, mert ha nincs nálam a gép biztos látok két három lepkét de mintha tudnák és szórakoznának velem, ahogy a gép a kezembe van már mind eltűnik. Még mindig nincs elég meleg a szokásos californiai időjáráshoz. Ma majd megfagytam! Olyan hírtelen esik le a hőmérséklet egyik óráról a másikra, hogy az ember csak azt veszi észre, hogy didereg. Így nem sok időt töltöttem kinnt. A Mocking bird énekelt több órán keresztül, hívta a párját.Vettem a múltkor vajas tésztát készen és abból kisérletezek sós süteményeket sütni. Gyorsan meg van nem kell gyúrogadni amit én igazán nem is tudok hogyan kell. Emlékszem Kismamám mindig maga gyúrta a tésztákat. Még engem is befogott néha de talán azóta sem próbáltam. Egyszer régen rétest akartam sütni, nagymama módra. Ki is nyújtottam az asztalon a tésztájat de sajnos több lyuk volt rajta mint tészta. Azért elfogyott! Már megint elkalandoztak a gondolataim. Néha eszembe jut egy egy esemény a régi időkből. Jó visszaemlékezni...

Egyszer volt, hol nem volt.... A hugom képét nem én fényképeztem csak átdolgoztam. Az idő nagyon gyorsan múlik...
1973. Már akkor is jártam az állatkertbe:Egy pár most készült kép: Ez a Forthnight Lilly a kertben.
Az új gerle pár a ficus fa tetején:

Gazánia a ház előtt:

No comments: