Tuesday, April 7, 2009

Egy kis séta soha nem árt!

Már régen voltam fotózni a kocsim miatt de vasárnap már nem bírtam ki. Különben is jót tesz az embernek egy kis séta. Szép idő volt gondoltam kiugrok az állatkertben, megnézem mi újság. Nagyon sokan voltak...Felpakoltam az összes lencsét, még egy kardigánt is kötöttem a derekamra nehogy fázzak. Hát az nem kellett volna! Olyan meleg volt, mint nyáron. A nagy súly, a sok lencsétől lehúzta a vállam. Meg is fogadtam nem viszek csak egyet magammal a következő alkalommal. Úgy is csak a Zoom lencsét használom, mert minden állat messze van. Bár a 70-300 mm Canon IS lencse is kicsinek tűnik mindig, így elhatároztam, hogy becserélem majd egy L lencsére ami ugyan sokkal nehezebb súlyú, nehéz tartani a kézben de sokkal szebbe, élesebb képet kap le. Mindegy majd meglátom... minden esetre ha Santa olvassa ezt jegyezze fel!

Sétáltam vagy 4-5 órát fel le a dombon a sok virág és az állatok között így jól elfáradtam. Most olyan izomlázam van ami már régen volt, a sok gyaloglástól. Nem baj kell ez az embernek legalább tudja, hogy meg él :)
Itt van pár mostani kép. Nagyon kevés állat volt kinnt, a Gorilákat pl. nem is láttam úgy elbújtak a meleg miatt.
Most nyílik a California Poppy. Szép nagyon a vidám narancs sárga szinével. Ilyenkor a közeli hegyek tele vannak a nyíló poppy-val.
A Gazánia is sárga, narancs szinekben pompázott.
Ez a Fennel levele. Az idén volt Barna Pelikán is:Ökörszemek repdestek a virágok között de olyan gyorsan, hogy pár jó kép lett csak róluk. A bejáratnál a Meerkat-ek fogadnak minket. Érdekes kis állatok. Jó fénykép alanyok mivel hosszú ideig állnak mozdulatlanul egy helyben figyelve a veszélyt. A Vércse repkedett felettük de nagyon messze. Azért minden mozdulatára felfigyeltek.
A következő a Flamingo csapat. Nagy fürdést rendeztek.
Ez a Big Horn hegyi kecske. Oda jött hozzám és pofákat vágott.
A fiatal Gazella:Az öreg oroszlán pár is él még. Régi lakója az állatkertnek. Az öreg King nem volt kint csak a neje. A Csimpánzok lustán heveréztek. Ez épp nagyon elgondolkodott valamin!
A barna medve vegetáriánus. Nagyon szereti a zeller zöldet. Ajánlom nektek is nagyon egészséges és állítólag fogyaszt is.
A Tigris kölykök is lassan felnőnek, azt hiszem teenager korban vannak most.
A meleg a teknőst nem zavarta, sőt még láttam a melegítő lámpa még mindig be volt kapcsolva neki. Csak meg ne faggyon szegény!

No comments: