Sunday, May 24, 2009

Görög Fesztivál

Tegnap a Valley Görög Fesztiválra mentünk ki. Ez az első eset, hogy ott voltam pedig majdnem minden nap elmegyek a tempolom előtt. Én úgy tudom a görög népviselet szép szines, mint a magyar lehet majd fotózni a táncolókat. Jól behírdették, finom népi ételek, Gyros, Baklava stb. Gondoltuk jót eszünk, elnézelődünk és még Baklavát is viszünk haza. Hát nem egészen... Két utca is le volt zárva, arra számítva, hogy rentgeteg látogató lesz és kell a parkoló hely. Mi is jó messze parkoltunk arra gondolva, hogy közelebb már nem találunk és így igen nagyot kellett sétálni mire oda értünk. Nagy csalódásunkra semmi különös nem volt. Kevés ember (ami éppen nem volt baj) főleg öregek. Nem volt senki népviseletbe. A sátrakban főleg bovli dolgok, nem mind görög, ez itt alul például orosz kirakó, ami között egy Vizslát fedeztem fel. Így le kellett fotózni. A sütődéknél méreg drága pár falat csirke comb, calamari karikák kisütve és a görög gyros, amit Csabika vett is. Én a baklavát válogattam, több fajta is volt. Végül is 20 darabot vittünk haza. Csalódásomra nem volt olyan finom, mint amit a cukrázdákban veszek negyed annyi áron. Nem sokáig maradtunk, mert nem volt semmi értelme. Sajnos már nem olyan semmi mint régen a háború elött. Az emberek már nem annyira szabadok, beburkolódznak a lakásokba. Mindenki spórol, fogja a dollárt hiszen nem lehet tudni mi jön még. Valahogy a nagy Amerikai szabadságnak korlátokat szabtak és ez nem jó. A magyarok évi összejövetele, a Magyar Sajtó Nap sem hiszem, hogy lesz az idén. Igazán már az utóbbi években nagyon lapos is volt. Pedig még más államokból is jöttek az emberek a találkozóra. Ezt az új generációt szerintem már nem érdekli semmi a szexen és drugon kivül. Legalább is úgy tűnik ez a kettő élteti a többséget. Sajnos!

1 comment:

Cserke said...

Szia, véletlenül leltem a blogodra. Gyönyörűek a képeid:)
A vizslás blogodba is benéztem, fantasztikus milyen arckifejezéseket kaptál el róluk.
Megsirattam Maszatot, nagy bánat elveszteni egy állatot is, tudom.

Jövök máskor is, érdekes ilyen messzire "látnom" és talán egy pici fotózási tudomány rámragad.