Wednesday, May 27, 2009

Twiggy kamaszodik

Twiggy a kék törpe papagájom, a komputer társ, kamasz korban van. Mivel mindig itt van mellettem azt hiszi én vagyok az anyja. Érdekes kis madár. Csak azt eszik amit én megmutattam neki, hogy jó. Végre a tolla is szépen kinőtt, lefelé repülni már tud de felfelé nem. Na ezt az egyet nem tudom vele megtanítani mivel én sem tudok repülni. Érdekes, hogy nem tudja magától. Nézzétek meg a régi képeit ami akkor készült mikor kaptam. Alig volt még tolla. Erre kattints A törpe papagáj nem szeret egyedül lenni. Már kora reggel énekel jó hangosan, hogy ideje felébredni amit tulajdonképpen nem is bánunk, mert jobb mint egy ébresztő óra. Úgy is kellni kell! Ági is szokott vele foglalkozni, megtanította a szárnyát kinyújtani, mutogatni. Azt nekem nem csinálja csak Áginak. Ha meglátja közeledni már csipog neki mutogatja a szárnyát, egyszóval teszi a formáját, udvarol Áginak. Írtó kis funny madár. Mivel fiú, behoztam kinntről hozzá az egyik lány papagájt hátha megszeretik egymást. Két lány van kinnt a nagy ketrecben (eredetileg azt hittem az egyik fiú de tévedtem) Annyi tojást tojnak, hogy nem győzöm a Vizsláknak adni. Persze egyik sem jó hiszen mind a kettő lány. Igazán nem is akarom őket tenyészteni de gondoltam bemutatom az egyiket Twiggynek mivel ő fiú és meglátjuk... Hát jól elverte a lady-t! Szerintem most kamaszodik és meg nem érdeklik a hölgyek vagy csak ez nem tetszett neki.

Tegnap kivittük az udvarba fotózni. Nagyon élvezte. Nézzétek milyen szépen kinőttek a tollai. ...and Let's get Wild...Vaduljunk egy kicsit...

No comments: