Monday, August 3, 2009

Séta az Állatkertben.

Tegnap vasárnap lévén megint kiruccantam az állatkertbe körülnézni van e valami újdonság. A sok növény ellenére nagyon meleg volt. A bejáratnál a régen itt lakó oroszlán pár szobra fogadja a látogatókat.A Pachyderm Forest-et ill. Elefánt Forestet részt építik, így minden fel van forgatva. Jó volt látni, hogy újra elkezdték és talán be is fogják fejezni. Ez itt nem megy olyan egyszerűen, mert mindent meg kell szavazni és a legutóbbi szavazáson volt egy kis probléma. Végül is megkapta az állatkert az okay-t folytathatják az építkezést. Csak azt nem értem miért megy ilyen lassan mikor minden másra amire nem kellene szórják a pénzt. Szerintem az lenne az első, hogy a helyi dolgokra költenék nem pedig más országokba vinnék ki a milliókat. Nagyon sütött a nap de azért jó séta volt. A nagy melegben még jeans-ben is nyakig felöltözve sétáltak az emberek én meg a capriban majd meg sültem!
Az állatok nagy része a hűvösön bújt el így nem is tudtam sokat fotózni. Ez például az egyik fiatal zsiráf. Nagyon helyes pofája van. Kár, hogy nem tudom
megsimogatni!

Hello there!

Már majdnem elértem a 14 feet magasságot!

Április 5. 2009 -én született egy új Masai Zsiráf baby is. Irtó aranyos.

Baby
It's you again! Már megint te vagy!

Siesta. Pihenés.Flying High. Red tail Hawk.Balancing. Congo Peafowl Afropavo congensis Még a Tapírnak is melege volt a medencében pancsolt.Who's watching who? Most ki néz kit?
Leave me alone! Hagyjál békét,
mondja az új Meerkat.

No comments: