Tuesday, October 13, 2009

Időjárás jelentés.

Megérkezett az ősz Kaliforniába is.Végre ma esett az eső amit már régen vártunk. Reméljük nem lesz bellőle vihar, árvíz és nem fog több hétig tartani, mert ahol leégtek a bokrok és fák most attól félnek, hogy föld csúszások lesznek és a szerencsésen megmaradt házakat a sár agyag ellepi. Ezért több száz család lett kilakoltatva megint.
Közben lassan mi is átvészeltük a megfázást. Szerintem egy enyhébb swine flu vagy disznó influenza volt, nem csak megfázás de lassan kilábolunk bellőle. A hét végén már kertészkedtem is Piri és Morzsika nagy örömére. Jó volt piszkálgatni egy kicsit a virágokat. Ők is segítettek ültetni. Vettem őszirózsát, pipacsot, árvácskát és más apróbb virágot remélve, hogy meg is marad mivel hűvösebb lett és esik az eső. Majd meglátjuk... egyenlőre alig látszanak ebben a nagy kertben. A régi virágaim majdnem mind elszáradtak és elfagytak tavaly, mert vagy túl meleg volt vagy fagyott ami egyáltalán nem normális itt. Még a Magnólia fám is kiszáradt. Könnyebb a digitális ecsetekkel vászonra festeni.....valahogy így:Nem voltam fotózni sehol a héten, inkább a gépemet tisztítgattam. A sensor-on volt pár piszok a tengernél való fotózás után. A legjobb tisztító a VisibleDust-tól az Arctic Butterfly. Nekem a 724 van. Nagyon egyszerű a használata és a web oldalon nagyon sok video film segítség van annak aki még nem tisztította a sensort. Én nekem sajnos most először le is kellett mosnom amitől féltem, mert könnyen elronthatja az ember, de sikerült. Megvettem a zöld (Vdust) és naracs(Smear Away) folyadékot és a hozzávaló zöld (Ultra MXD-100 Sesor Swab) pálcát. Nem a legolcsóbb de mégse kell beküldenem a gépet a Canon-hoz ami hosszabb idő.

Azért elszórakoztam a photoshop-al is egy kicsit.
Brush gallore
Workplace
Bug on my leafKét nyertes képem:
Style
Colors and windows

No comments: