Sunday, October 4, 2009

Koi halak

A héten jól elkapott a megfázás nem nagyon volt kedvem semmihez. Már évek óta mindig sikerült elkerülnöm de most rámszakadt mint még soha. 4 napig csak tüsszögtem. Mindenki kerülgetett, mert nem lehet tudni, hogy disznó nátha vagy csak amolyan közönséges. Mivel lázam nem volt így úgy döntöttem, hogy csak a rendes jó kis megfázás ami talán arra is jó lesz, hogy nem kell disznó influenza oltásra mennem amit nem szeretek. Engem ne szurkáljon senki. Állítólag kötelezővé akarják tenni de az itt nehéz lesz. Én sem nagyon bízok az ilyen oltásokban. Ki tudja mivel szurkálnak össze és a végén majd valami más bajom lesz. Maradok inkább a finom tyúk húsleves, C vitamin, tea és egy jó pár foghagymás pirítós mellett.

Még utoljára a múlt vasárnap elmentem Simi Valley Vásárló Mall-ba ahol van egy szép kis tó tele Koi hallakkal. Szines jópofa halak. Szelídek, jönnek az emberhez. Jó nézni ahogy szépen nyugottan uszkálnak, nyugtató nagyon.
Így volt pár új képem amivel eltöltöttem az itthoni időt míg átdolgoztam őket. Egyenlőre csak ezt az egyet, mert többre már nem jutott az erőmből. Azért a megfázás nem kis dolog jól leveri az embert.
Az időjárás is végre megváltozott de sajnos egyszerre 20 fokkal lett hővösebb és ez is hozzájárul a sok megfázáshoz. Közben a hegyek még mindig égnek, az egyiket eloltják és kigyullad a másik, mert eső az nincs és minden csont száraz. A kertben is egyik napról a másikra sárga a fák levele, semmi átmenet és már lennt is van az egész a földön. A levegő poros és füstös a Santa Anna szél hordja a hamut és a port. Ilyenkor nem is érdemes kimenni. Az esőt várjuk de remélem nem úgy fog ránk szakadni, mint tavaly, hogy a fél város úszott. Furcsa idők...

1 comment:

Menroting said...

Jobbulást !

Én még vivódom hogy beoltsam e magam vagy ne, mert még emlékszem hogy milyen rosszul voltam mikor tavaly évelején elkaptam egymás után az akkori sima influenza mindkét vírusát egymás után..
De viszont nem tudom hogy valójában mennyire
megbízható az az oltás amit nálunk
akarnak alkalmazni.
Mert vannak orvosok akik igencsak ellenvéleménnyel vannak róla.
De viszont hagyományos modón védekezni is lehetetlennek látszik a munkaköröm miatt.
Úgyhogy totál bizonytalan vagyok s nem tudom hogy mit tegyek.
De gyorsan kéne döntenem mert hamarosan elkezdik az oltást a munkahelyemen.